Flyttebyrå i Oslo og omegn / 1400,- per time

Å flytte kan være stressende og tidkrevende, men med hjelp fra 24 søppelbilen vil du kunne unngå bruke mer tid enn det du trenger. Enkelt og effektivt.
24 søppelbilen opererer hovedsakelig i Oslo og omegn, men vi er behjelpelig med å frakte ditt flyttelass der du ønsker.
Send forespørsel

Send en bestilling eller forespørsel

Bestill prisforespørsel

Flytting for 1400,- per time

Vi tilbyr profesjonell, billig, effektiv og rask håndtering av flyttelasset. Med kundens behov og ønsker i sentrum strever vi etter å yte best mulig service. For å kunne yte best mulig service tilbyr vi også å kjøre vekk søppel og ting du ikke vil ha med deg videre.

Bruk gjerne kontaktskjemaet og legg ved bilde av oppdraget, så svarer vi fortest mulig.

  • uforpliktende tilbud
  • raskt og effektivt
  • Privat og Bedrift
Les Mer

Flyttehjelp Oslo

Vi er en bedrift som har stor fleksibilitet og erfaring når det gjelder lager og flytting, så hør gjerne med oss selv om du har litt spesielle behov.Vi hjelper deg med flytting over hele landet. Benytt deg av vårt forespørselsskjema, så kommer vi tilbake til deg med et uforpliktende pristilbud.
  • Kontorflytting
  • Pakking & utpakking
  • Lagring av flyttelass
SKJEMA FOR TILBUD

Hvorfor velge oss:

Slik fungerer tjenesten:
Billig flytting

For å kunne gjøre flyttejobben så billig som mulig er det en rekke grep du kan ta for å minske tiden vi bruker på flyttelasset. Her er planlegging og forberedning essensielt. Begynn nedpakking i god tid før vi kommer.

FLYTTING
Kalkulering av pris

Antall timer esteem brukes for å esteem priser på flyttejobben. For å finne debt ut er det en rekke faktorer som spiller inn, men hovedsakelig er det faktorene som bestemmer tid som styrer priser.

Bestilling

Når du bestiller flytting er det viktig å være tydelig på hva som skal flyttes. For at vi skal gjøre vår jobb så effektivt og så billig som mulig for deg er det en god ide å ha tenkt over detaljer som:

Når ønsker du å flytte?

Dato og tidspunkt er viktig for at vi skal kunne planlegge våre oppdrag. Et godt tips her er å legge flyttingen utenom rushtid i ukedager.

Hvor kan flyttebilen stå?

Når vi kommer for å hente flyttelasset er avstanden fra hvor flyttelasset er til flyttebilen en faktor som bestemmer hvor raske vi kan fylle den opp. Jo nærmere flyttebilen kan stå, jo raskere kan vi fylle den opp.

Har du spesielle behov?

Store gjenstander som for eksempel safe, våpenskap, dobbelt kjøleskap eller piano er gjenstander som ofte er mer krevende å flytte. Gjennom å informere oss om dette kan vi ta med nødvendige verktøy for å gjøre prosessen enklere.

Trenger du hjelp til å pakke ned?

Jo mer nedpakket flyttelasset er jo raskere kan vi frakte det. Dette betyr at alt av løsøre ligger i pappesker og klær er pakket ned i poser. Om du trenger hjelp til å pakke ned flyttelasset er vi behjelpelig med dette, men vi jobber i hovedsak med å frakte flyttelasset

Hvor mye skal flyttes?

Størrelsen på flyttelasset er viktig for å beregne tidsbruk og pris.

Bedriftsflytting

Vi tilbyr flytting for store og små bedrifter som skal flytte til nye kontorer. Spar tid og penger gjennom å benytte 24 søppelbilen til å relokalisere bedriften.
cleaning (1)h
open-box (1)jji

Utvask

Rengjøring etter flytting er viktig for å få tilbake depositum eller for å unngå ekstra utgifter ved overlevering av bolig. Vi har flere kontakter som kan gjøre utvasken for deg. Ta kontakt for et tilbud.

Ofte stilte spørsmål

Kontakt oss

1. Hva kan jeg gjøre for at flyttejobben blir så billig som mulig?

For å få en så billig pris på flyttejobben som mulig er det en rekke grep du kan gjøre. Ha alt ferdig pakket før vi kommer. Pakk klær og tekstiler i poser eller bagger. Sett flyttekassene frem slik at de er lett å hente. Ta en del i bæringen av flyttelasset. Følger du disse tipsene vil du få en så billig pris som mulig.

2. Hvordan jobber dere?

Vi jobber oftest team på 2 eller 3 personer og en stor varebil.

3. Har dere noen begrensning på hvor mye dere kan flytte?

Vi har ingen begrensninger på hvor mye vi kan flytte, vi har kun begrensninger på hvor mye vi kan jobbe per dag. Har du større objekter som ikke vil passe i vår varebil kan vi ordne med en annen leverandør mot et tillegg i prisen.

4. Hvordan beregnes pris?

Pris beregnes ut fra hvor mange timer vi estimerer vi kommer til å bruke på flyttejobben.

5. Hvordan betaler jeg?

Vipps eller faktura. Vi kan enten sende deg faktura på e-post eller vipps forespørsel gjennom vår bedriftskonto.

6. Hvor kan flyttebilen stå?

Når vi kommer for å hente flyttelasset er avstanden fra hvor flyttelasset er til flyttebilen en faktor som bestemmer hvor raske vi kan fylle den opp. Jo nærmere flyttebilen kan stå, jo raskere kan vi fylle den opp.